onsdag 14 januari 2009

Tjo hoo..

I dag har jag varit på min första läkarkontroll, började med att vägas och mätas, hade gått upp 700 gr och vuxit 3,5 cm inte illa va....sen kom farbror doktorn och slet i mig men jag låg bara och myste, mamma var nog mer rädd för denna misshandel hihi... efter de så bar det iväg till min kompis Rasmus och hans mamma Elin, mammorna åt lite soppa till lunch och jag fick min favvo ersättning, tog mig en tupplur på soffan och vips så va jag påklädd redo för att åka hem...

Pappa kom från jobbet då åt vi lite middag och sen fick jag vara med honom hela kvällen för mamma skulle äntligen städa bort julen, ni ska se så fint det blev...mitt skötbort flyttades även in till toaletten och det blev toppen :) nä nu ska jag lägga mig för natten...sov gott vi ses i morrn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar