fredag 23 januari 2009

Ibland fattar jag ingenting!


I onsdags hände det många saker som jag inte fattar någonting alls om. Allra först åkte farsan till nåt ställe långt bort jättetidigt på morgonen, redan när jag åt frukost faktiskt, och tro om jag blev förvånad när jag hörde att han skulle flyga dit. Nog för att farsan är en rätt häftig typ med skägg och allt, men att han kan flyga kunde jag aldrig tro!

Senare på onsdagskvällen så åkte mamma för att gympa, och tydligen är det ungefär samma sak som när jag ligger på den sköna mattan med leksaker hängandes ovanför mig och flaxar med armarna. Jag förstår bara inte varför en vuxen människa måste göra sånt!? Jag var inte ensam när båda mina päron var borta för då var mormor här och passade mig. Det var jättekul och vi pratade och skrattade en väldig massa hela tiden.

Men när mamma och pappa sedan kom hem så var jag tvungen att bråka lite på dom innan jag somnade! Dom måste nämligen förstå att dom inte kan vara borta och leka med andra när dom ska leka med mig!

2 kommentarer: