lördag 4 april 2009

Eget rum!

Hej. Jag tänkte bara berätta lite intressanta saker som hänt under veckan. Morsan envisas med att ibland ge mig gröt och ibland nappflaskan. Jag kände till slut att det får faktiskt räcka med att äta enbart gröt, för det är faktiskt riktigt gott. Morsan fortsatte dock med att ge mig båda maträtterna så jag gav upp till slut, man kan ju inte vara helt omöjlig trots allt.

Jag måste ju berätta att jag ska flytta också! Jag tyckte att det hade blivit lite trångt i min nuvarande lägenhet så jag tog med mig pärona och kollade på en ny lägenhet i onsdags. Den var jättefin, jättestor och hade hiss. Där kommer dessutom mina päron att få ett eget rum vilket känns tokskönt, farsan brukar nämligen snarka ibland. Vi kommer att bo kvar 2 månader vilket känns helt ok för mig och farsan. Morsan däremot vill flytta redan i helgen, men det går ju inte alls!

Jag har inte riktigt lärt mig hur man hittar till min nya lägenhet än, men jag lovar att beskriva vägen dit så ni kan hälsa på mig där sen.

Nu ska jag sova litegranna. Hej hopp så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar