måndag 13 april 2009

Vi drar till fjällen!

Morsan och jag drar till fjällen ett par dagar. Eller vi drar till Solberg, vilket är det närmaste fjällen jag någonsin har varit! Vi har bjudit med oss Marie-Terese, Elvis och Linnea vilket är jättetrevligt. Det enda som är trist är jag skulle vilja leka mer i snön, men tydligen är jag för liten för det än. Nästa vinter kommer det säkert vara roligare.

I påsk har det varit lugnt och skönt, farsan har varit hemma 5 dagar och vi har umgåtts en hel del faktiskt. I och med att han var hemma så länge så tyckte jag att han faktiskt kunde hänga med mig några mornar så att morsan fick sova ut lite. Speciellt skönt var det nog att hon fick sova ut i söndags, eftersom hon och faster Maria var och hälsade på någon Olle i lördags kväll och kom hem ganska så sent.

Nä nu ska jag slänga i mig lite mat och dra iväg.

Hej hopp så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar