onsdag 4 februari 2009

Morsan bokar fel tid!

Idag skulle morsan iväg och träffa en läkare. Men hon tog visst fel på tiden så det blev ingenting alls av det hela då vi var en hel timme sen.

Just nu är morsan dessutom och gympar igen. Jag tycker att hon är jätteduktig som åker iväg och flaxar med armar och ben, tänk bara om farsan kunde ta och träna upp dom där trådarna som hänger ut från hans tröja också. Då kanske man skulle tycka att han var ûbercool!

Jag och farsan håller just nu på att prata som bara den. Måste nog sluta nu så han inte blir sur!

Förresten så siktar jag på att lägga upp mitt första filmklipp här framöver, men jag är lite osäker på hur man gör bara. Jag kanske måste rådfråga en expert, typ kusin Abbes päron, dom verkar vara mycket mer tekniska än mina.

Morsning korsning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar