fredag 6 februari 2009

Framsteg

Go morron...

tänkte att ni skulle få se att jag blivit riktigt stark i nacken den senaste veckan...

Har precis ätit mitt morgon mål och fått mig en torr blöja, gud så mums det va... ville oxå berätta va duktig jag varit dom två sista kvällarna, när jag ätit mitt kvällsmål och klockan blivit sovdags så har mamma lagt mig i sängen samtidigt som pappa lagt sig och tro det el ej men jag har somnat helt själv på bara några minuter, inte illa va!!!

jo vi har oxå börjat på baby massage, och det har varit toppen båda gångerna, jag ligger bredvid lilla Molly som e söt som en sockerbit,vi brukar diskutera som bara den men nu sist tycker jag nog att hon va lite kinkig, hon blev lite hungrig mot slutet, och tillslut så va det ett himla liv på alla som var där, slut på friden men jag kämpade på och va glad, när vi va klar blev jag oxå lite lite kinkig men det bara för att jag va super trött....jo och passade på att kissa två ggr himla skönt att kissa ut i det fria hihi lite pinigt va det andra gången för det va inte långt ifrån att jag prickade lilla molly men det gick bra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar