fredag 27 februari 2009

Nytt namn?


Imorgon ska jag till något som kallas kyrka och få klarhet i vad jag ska heta tydligen. Eftersom jag redan vet vad jag heter så verkar det väldigt märkligt att någon snubbe ska säga mitt namn inför en massa människor. Morsan är helt nipprig inför det här!

Förhoppningsvis får jag fortsätta heta William eftersom jag trivs ganska bra med det, men man vet ju aldrig vad som händer. Min kusin Albin heter ju en sak hemma och fick ett helt nytt namn i kyrkan, han blev jättepaff kan jag säga!

Farsan är hemma och arbetar idag eftersom det var så mycket att göra inför imorgon. Själv så ska jag ta en promenad med mormor på stan, eller rättare sagt så ska mormor ta en promenad och jag tänkte sova.

Nu hoppas vi att allt går vägen imorgon! Det skulle tydligen komma en massa folk från kors och tvärs så det kan ju bli pinsamt om någon gör bort sig.

Hej Svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar